Afdrukken

Als je een vraag of verzoek hebt voor Hobbynet dan moet er een ticket aangemaakt worden. 

Dit kun je doen met een formulier of een mailtje. We onderkennen 2 smaken:

Zodra Hobbynet de melding ontvangen heeft, ontvang je een bevestigings e-mail dat wij je vraag hebben ontvangen inclusief een ticket nummer. Antwoord (reply) altijd op e-mail die je hebt ontvangen tot het ticket is afgerond, zo blijft in ons ticket systeem het onderwerp bij elkaar en kan ELKE Hobbynet vrijwilliger altijd de hele communicatie inzien. Zo vullen wij elkaar aan en leveren continuiteit.

Binnen Hobbynet heb je in principe geen vast contact persoon, tenzij de contactpersoon hier zelf afspraken over maakt bij een lopend onderwerp. Het kan zelfs zo zijn dat voor 1 ticket meerdere beheerders betrokken zijn omdat ieder ook zijn eigen specialisme heeft. We maken bv onderscheid in techniek / beveiliging / AVG, Joomla en Tripolis (nieuwsbrievensysteem). Maar wees gerust; taken zijn goed verdeeld en in onderling overleg bewaken wij samen de voortgang van de tickets. Wij vragen dan ook om Hobbynet vrijwilligers niet rechtstreeks te mailen maar, dit altijd via het ticket systeen te doen voor de borging van de voortgang. 

Zodra een ticket door Hobbynet wordt afgesloten, ontvang je ook hiervan een e-mail bevestiging. Daarna kun je gewoon gebruik maken van een reply op het afgesloten ticket zolang het over hetzelfde onderwerp gaat (Dit maakt de administratie voor zowel aanmelder als team Hobbynet eenvoudiger).